Kampanie billboardowe w całej Polsce

Zapewniamy pełną obsługę All Inclusive kampanii outdoor!  Od wyboru lokalizacji nośników i ich typów, projektu graficznego, druku, montażu, po raport zdjęciowy.

Jak reklama na billboardach może rozwinąć Twój biznes?

Billboardy są kluczowym elementem marketingu zewnętrznego, stanowiąc potężne narzędzie promocji marki i produktów. Ponad połowa przechodniów zwraca na nie uwagę, a 80% je zapamiętuje! Znane jako duże tablice reklamowe, są one instalowane w strategicznych  lokalizacjach, aby maksymalizować ich widoczność i zasięg. 

Według badań cytowanych przez Forbesa respondenci:

  • zobaczyli na billboardzie reklamę wydarzenia, którym byli zainteresowani (58%)
  • zanotowali numer telefonu (26%) lub adres strony internetowej (28%), który zobaczyli na nośniku
  • odwiedzili w danym tygodniu sprzedawcę, którego billboard zobaczyli (32%)

    Zapytaj o darmową, niezobowiązującą wycenę

    Wypełniając powyższy formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez firmę Wedo Sp. z o.o. Zgody udzielasz dobrowolnie w celu udzielenia odpowiedzi na Twoje zapytanie. W każdym momencie możesz wycofać udzieloną zgodę.

    Realizacje kampanii billboardowych:

    Wymiary oferowanych billboardów

    Billboard 12m2

    Cena z drukiem i montażem:

    900zł – 2000zł / miesiąc

    Powierzchnia: 12m2

    Wymiary: 400cm x 300cm

    Oświetlenie: opcjonalne

    Billboard 18m2

    Cena z drukiem i montażem:

    1500zł – 8000zł / miesiąc

    Powierzchnia: 18m2

    Wymiary: 600cm x 300cm

    Oświetlenie: opcjonalne

    Billboard 36m2

    Cena z drukiem i montażem:

    4200zł – 12000zł / miesiąc

    Powierzchnia: 12m2

    Wymiary: 1200cm x 300cm

    Oświetlenie: opcjonalne

    Billboard 48m2

    Cena z drukiem i montażem:

    7000zł – 16000zł / miesiąc

    Powierzchnia: 48m2

    Wymiary: 1200cm x 400cm

    Oświetlenie: opcjonalne

    Formaty Billboardów

    Billboardy występują w różnych rodzajach i formatach, aby dopasować się do różnorodnych potrzeb marketingowych:

    • Tradycyjne billboardy, często wykonane z plakatów papierowych, oferują klasyczną formę reklamy.
    • Cyfrowe billboardy, wykorzystujące technologię LED, pozwalają na dynamiczną prezentację treści i łatwe aktualizacje.
    • Billboardy podświetlane (backlit) wyróżniają się wieczorem i w nocy, zwiększając widoczność.

    Formaty billboardów są zróżnicowane, od mniejszych citylightów po wielkoformatowe konstrukcje, co pozwala na ich zastosowanie w różnych branżach – od lokalnych biznesów po wielkie kampanie narodowe i międzynarodowe.

    Zapytaj o ofertę na kampanię billboardową. Wypełnij formularz lub zadzwoń 661 483 983.

    Zalety reklamy na billboardach:

    Szeroki zasięg i widoczność

    Budowanie świadomości marki

    Niski koszt reklamy masowej

    Dotarcie do różnych grup docelowych

    Najlepsza lokalizacja dla Twojego billboardu

    Konstrukcja i lokalizacja billboardu ma kluczowe znaczenie dla sukcesu kampanii. Strategicznie wybrane miejsca, takie jak główne arterie miast czy popularne trasy, zwiększają cenę i efektywność reklamy, docierając do szerokiego grona klientów. Aby znaleźć najbardziej optymalną lokalizację dla billboardu należy brać pod uwagę gęstość ruchu i profil przechodniów w danej okolicy, aby dopasować reklamę do grupy docelowej. Lokalizacje w centrach miast są idealne dla marek szukających szerokiej widoczności, natomiast obszary przy głównych trasach komunikacyjnych mogą być bardziej efektywne dla reklamowania produktów konsumenckich. Każdy wybór lokalizacji powinien być starannie przemyślany, uwzględniając charakterystykę danej okolicy i preferencje odbiorców. Trzeba pamiętać, że cena danego billboardu zależy w głównej mierze od profilu jego odbiorców, dlatego nośniki w bogatych dzielnicach są najczęściej droższe, niż te w pozostałych częściach miasta.

    Jak wygląda współpraca?

    Kontakt, zrozumienie potrzeb i doradztwo

    Wybór najlepszych lokalizacji

    Przygotowanie projektów graficznych

    Realizacja kampanii i wzrost sprzedaży

    Realizacja kampanii na banerach wymaga dokładnego planowania. Od projektu po druk i montaż, każdy etap musi być starannie przemyślany. Wedo specjalizuje się w  reklamie zewnętrznej i wspiera firmy w realizacji kampanii, od doradztwa w zakresie dostosowania prezentowanej na nośniku oferty, poprzez uzyskania niezbędnych zezwoleń po konserwację konstrukcji.

    Trendy i Przyszłość Billboardów

    Tablice reklamowe, znane również jako billboardy, odgrywają kluczową rolę w marketingu zewnętrznym. Historia tablic reklamowych sięga XIX wieku, kiedy to firmy zaczęły doceniać ich wartość w przyciąganiu uwagi klientów. Dzięki nim produkty i oferty mogą zostać zaprezentowane szerokiej publiczności na wielkich, widocznych powierzchniach. Nowe technologie i innowacje w reklamie zewnętrznej, takie jak cyfrowe billboardy z interaktywnymi elementami, zmieniają sposób, w jaki firmy komunikują się z konsumentami. Billboardy w erze cyfrowej często wykorzystują zaawansowane technologie, takie jak rozpoznawanie twarzy, rzeczywistość rozszerzona, czy interaktywne treści, aby zwiększyć zaangażowanie odbiorców. Te innowacje pozwalają na bardziej spersonalizowane i angażujące doświadczenia reklamowe, co może znacząco wpływać na efektywność kampanii i sprzedaż reklamowanego produktu.

    Druk i montaż treści na billboardach

    Wysokiej jakości druk jest niezbędny do skutecznej reklamy na billboardach. Jako agencja reklamowa zapewniamy dopasowanie drukowanego plakatu do formatu oraz konstrukcji nośników. Powierzchnia billboardu reklamowego  jest miejscem, gdzie znajdować się będzie plakat, prezentujący Twoją ofertę oraz firmę. Z tego powodu warto zadbać o druk wysokiej jakości plakatu oraz odpowiednie umieszczenie go na powierzchni nośnika.

    Zapytaj o ofertę na kampanię billboardową. Wypełnij formularz lub zadzwoń 661 483 983.

    Megaboardy i gigaboardy

    Tablice o powierzchni ponad 48m2 są w branży nazywane mega- oraz gigaboardami. Pozwalają reklamodawcom w spektakularnym stylu prezentować swoje oferty. Ich główną przewagą nad innymi nośnikami reklamy outdoorowej jest ich rozmiar. Nie tylko od razu rzucają się w oko, ale pozwalają również na bardziej szczegółowe przedstawienie oferty. Dlatego właśnie oprócz zwykłych billboardów w naszej ofercie dostępne są megaboardy oraz gigaboardy.

    Zapewniamy kompleksową obsługę:

    • Projekt graficzny
    • Wydruk materiałów
    • Montaż konstrukcji
    Megaboard Automini w Warszawie

    Najczęściej zadawane pytania (FAQ):

    Ile kosztuje reklama na billboardach?

    Wynajem i montaż reklamy na nośniku zaczyna się już od 900zł/miesiąc. Należy jednak pamiętać, że cena billboardu reklamowego jest zmienna i zależy od wielu czynników, takich jak lokalizacja, format i czas trwania kampanii. Aby zwiększyć ROI (zwrot z inwestycji), firmy powinny dokładnie analizować skuteczność swoich kampanii na podstawie dostępnych danych i badań oraz dostosowywać typy druku, konstrukcji, prezentowanego plakatu oraz oferty na banerze.

    Jakie są formaty billboardów?

    Na rynku dostępne są różne formaty i rodzaje billboardów, w tym banery, billboardy cyfrowe i backlit. Każdy format ma swoje specyficzne wymiary i najlepsze zastosowanie, zależnie od lokalizacji i oczekiwanej widoczności. Nowe technologie druku umożliwiają kreowanie bardziej dynamicznych i kreatywnych projektów, które przyciągają uwagę klientów.

    Czy banery reklamowe są nowym wynalazkiem?

    Tablice reklamowe, znane również jako billboardy, odgrywają kluczową rolę w marketingu zewnętrznym. Historia tablic reklamowych sięga XIX wieku, kiedy to firmy zaczęły doceniać ich wartość w przyciąganiu uwagi klientów. Dzięki nim produkty i oferty mogą zostać zaprezentowane szerokiej publiczności na wielkich, widocznych powierzchniach. Sposób drukowania prezentowanych na banerach plakatów również ewoluowały przez ostatnie dziesięciolecia, do momentu przejścia na aktualnie używany papier Blue Back, który niebieskim spodem skutecznie pokrywa poprzednio wywieszoną reklamę i zapobiega prześwitywaniu. Drukowany jest na drukarce wielkoformatowej.

    Gdzie najlepiej wynająć tablicę reklamową?

    Najlepsza lokalizacja baneru zależy od kilku czynników: produktu lub usługi, którą oferuje nasza firma, jej ceny, planowanego zasięgu kampanii oraz, jeżeli posiadamy co do niej konkretne wymagania – konstrukcji tablicy. Grupa odbiorców, do której kierowana jest nasza oferta również nie pozostaje bez znaczenia. Ogólnopolskie kampanie mające za zadanie zwiększyć świadomość marki wykorzystywać będą nośniki o wszystkich wymiarach i konstrukcjach, ponieważ w ich przypadku maksymalizacja zajętych powierzchni reklamowych jest priorytetem, a cena banerów schodzi na dalszy plan. Dlatego w takich przypadkach najlepiej sprawdzi się mieszanka lokalizacji – od centrów miast, przez przystanki aż po banery na osiedlach oraz przy drogach. Lokalne przedsiębiorstwa, którym zależy na zaprezentowaniu konkretnej oferty mieszkańcom danej miejscowości powinni wybrać tablice w miejsca z największą gęstością potencjalnych klientów, czyli najczęściej drogi wjazdowe oraz rynek miejski. Ze względu na wielkość miejscowości często ograniczony jest asortyment dostępnych wymiarów konstrukcji.

    Ile kosztuje billboard w centrum miasta?

    Ceny największych nośników w centrach miast różnią się w zależności od wielkości miasta oraz powierzchni centrum. W Warszawie nośniki w centrum zaczynają się od 1700 zł/miesiąc, podczas gdy w Krakowie i Wrocławiu cena ta spada nawet o połowę dla najtańszych konstrukcji.

    Ile się płaci za reklamę przy drodze?

    Cena reklamy Twojej firmy na banerze przy drodze zaczyna się od 300 zł/miesiąc. Warto pamiętać, że oprócz kosztu wynajmu konstrukcji, trzeba jeszcze ponieść koszty związane z zaprojektowaniem plakatu, wywieszeniem go na konstrukcji oraz, jeżeli nie zostało to opracowane wcześniej – odpowiednim dostosowaniu prezentacji wizualnej reklamowanego na nośniku produktu.

      Zapytaj o darmową, niezobowiązującą wycenę

      Wypełniając powyższy formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez firmę Wedo Sp. z o.o. Zgody udzielasz dobrowolnie w celu udzielenia odpowiedzi na Twoje zapytanie. W każdym momencie możesz wycofać udzieloną zgodę.