Pozycjonowanie
W WebWorkers rozliczamy się tylko za efekt, czyli za obecność pozycjonowanej
frazy na pierwszej stronie wyników wyszukiwania.

Dlaczego pozycjonowanie?

Trendy w pozycjonowaniu

Wybór fraz
Pomagamy je wskazać, opierając się na wynikach algorytmów i narzędzi przeznaczonych do tego celu, oszacować konkurencyjność danych fraz, a także wskazać te z nich, które pozwolą firmie pojawić się wysoko w wynikach wyszukiwania.

Gwarancja pozycji
W WebWorkers rozliczamy się tylko za efekt, czyli za obecność pozycjonowanej frazy na pierwszej stronie wyników wyszukiwania.

Monitor pozycji
Każdy Klient otrzymuje dostęp do monitora pozycji, który umożliwia bieżące śledzenie miejsca frazy na liście wyników wyszukiwania.
Obecność w internecie, a łatwość znalezienia serwisu
Samo wykonanie strony internetowej i umieszczenie jej w sieci nie gwarantuje sukcesu w internecie. Należy jeszcze sprawić, aby internauci chętnie odwiedzali naszą stronę WWW. Nie ma lepszego sposobu na to, jak pozycjonowanie strony.
Samo pozycjonowanie (SEO), to działania służące wyświetlaniu strony na jak najwyższych pozycjach w wynikach wyszukiwania (tzw. wynikach organicznych) oraz ułatwieniu potencjalnym klientom dotarcia do niej.
Jak działają wyszukiwarki?
Jeśli internauta nie zna dokładnego adresu witryny lub szuka strony o danej tematyce, to używa do tego wyszukiwarki typu Google. Wpisuje się frazy kluczowe w oknie wyszukiwania, a wyszukiwarka zwraca nam odpowiednie wyniki. Jak to działa? Oczywiście wyniki zależą od fraz kluczowych oraz ich wypozycjonowania, co przekłada się na szybkie odnalezienie strony internetowej. Im lepiej wypozycjonowana witryna, tym wyższe miejsce w wyszukiwarce, a co za tym idzie – większa popularność witryny.


Co ma wpływ na pozycję w wyszukiwarce
Na pozycjonowanie ma wpływ całe mnóstwo pojedynczych rzeczy, jednak dokładny algorytm nie jest znany. To dlatego profesjonalnych firm nie jest na rynku tak dużo. Ilość odsłon, katalogowanie witryny, jakość kodu źródłowego strony czy przyjazne linkowanie – to tylko kilka z ważnych aspektów.
Istotną częścią pozycjonowania jest odpowiedni dobór słów kluczowych, co do których będą prowadzone działania. Obecnie wyróżniamy dwa trendy:
-
Dla biznesu lokalnego – frazy powiązane z miastem, województwem czy dzielnicą, np. restauracja Mokotów, biuro rachunkowe Kraków.
-
Dla biznesu o zasięgu krajowym – frazy ogólne, np. leasing, dotacje unijne, producent okien.
Przy działaniach SEO niezwykle istotny jest wybór fraz, które potencjalni klienci rzeczywiście wpisują w wyszukiwarkę. Pomagamy je wskazać, opierając się na wynikach algorytmów i narzędzi przeznaczonych do tego celu, oszacować konkurencyjność danych fraz, a także wskazać te z nich, które pozwolą firmie pojawić się wysoko w wynikach wyszukiwania.