Ta strona wykorzystuje pliki cookie Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Mogą też korzystać z nich współpracujące z nami firmy badawcze oraz reklamowe. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij na „x” w prawym górnym rogu tej informacji. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce. ×

Marketing szeptany

Marketing szeptany (ang. whisper marketing, word of mouth marketing) – to działania marketingowe mające za zadanie dotarcie z informacją marketingową do odbiorcy za pośrednictwem bezpośredniego „spontanicznego” przekazu.

Aż trzech na czterech konsumentów sprawdza w Internecie opinie o firmach, produktach i usługach. Warto zadbać, aby o Twojej firmie mówiło się jak najlepiej. Marketing szeptany zachęca do rozmowy na temat Twojej marki i w wiarygodny sposób przedstawia zalety oferty. W działaniach marketingowych wykorzystujemy m.in. fora internetowe, blogi, mikroblogi, serwisy społecznościowe i opiniujące.

szpt