Ta strona wykorzystuje pliki cookie Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Mogą też korzystać z nich współpracujące z nami firmy badawcze oraz reklamowe. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij na „x” w prawym górnym rogu tej informacji. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce. ×
google

Wykonujemy wszystkie możliwe kampanie/działania w wyszukiwarce Google.

Jako Partner Google gwarantujemy pełny profesjonalizm!

cotojest

Linki sponsorowane w wynikach wyszukiwania oddziałują na właściwe osoby (te, które szukają Państwa produktu lub usługi) i we właściwym czasie (podczas poszukiwania produktu lub usługi). Przekaz może być kierowany do wybranej lokalizacji geograficznej. Z wyszukiwarki Google korzysta co najmniej 85% internautów w Polsce – prawie 14 milionów osób.

Jak to działa?

Sieć wyszukiwania

Link sponsorowany to krótki tekst, który zawiera odnośnik do strony www reklamodawcy i krótki opis usługi. Linki są wyświetlane po wpisaniu w okno wyszukiwania wybranego przez reklamodawcę słowa kluczowego np. reklama biura podróży będzie wyświetlana po wpisaniu w Google takich słów jak „biuro podróży”, „last minute”, „wakacje Kreta” itp.

Sieć reklamowa / Reklama kontekstowa

Na podstawie wybranych przez reklamodawcę słów kluczowych system dobiera takie strony internetowe, których treść najlepiej odpowiada treści reklamy i na tych stronach ją wyświetla. Np. reklama biura podróży będzie wyświetlana na stronach poświęconych turystyce, natomiast reklama dachówek w portalu budowlanym. Klient może także samodzielnie wybrać domeny, które mają emitować reklamy lub niektóre z nich określić jako preferowane. Można także wykluczyć witryny niepożądane, na których nie chcemy zobaczyć naszych reklam.

W sieci reklamowej mogą być reklamy tekstowe jak i graficzne. W przypadku reklamy graficznej konieczne jest wykonanie banerów. Reklamy można też kierować po zainteresowaniach użytkowników np gry; gry online itp.

Remarketing

Remarketing pozwala na kierowanie reklam w sieci partnerskiej Google do osób, które już odwiedziły naszą stronę. Zanim zaczniemy jej używać konieczne jest wklejenie odpowiedniego kodu (lub kodów) na naszej stronie www. Spowoduje on, że na komputerze osoby, która ją odwiedzi zostanie zapisany plik cookie. Dzięki temu plikowi system Google będzie mógł przypisać tę osobą (a właściwie komputer) do wybranej przez nas grupy odbiorców reklam. Mając już zdefiniowaną w ten sposób grupę możemy stworzyć kampanię w AdWords skierowaną właśnie na tych użytkowników. W momencie, kiedy użytkownik z naszej grupy będzie przeglądał strony w sieci partnerskiej, system wyświetli mu naszą reklamę.

Ile to kosztuje?

W Google Adwords płaci się za kliknięcia, nie za wyświetlenia reklamy. Zatem ponosimy koszt dotarcia tylko do tych osób, które zainteresowała nasza reklama. Taka reklama jest bardzo elastyczna. Można samodzielnie określić wielkość wydatków, można zawiesić wyświetlanie reklam (np. na czas niskiego sezonu lub urlopu) i nie ponosić kosztów w tym okresie. Łatwo też mierzyć zwrot z inwestycji, czyli sprawdzać czy reklama przynosi nam korzyści.

WebWorkers rozlicza się z klientem na zasadzie określonego procenta od budżetu który obsługujemy. Wysokość wartości obsług jest negocjowana indywidualnie.