Ta strona wykorzystuje pliki cookie Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Mogą też korzystać z nich współpracujące z nami firmy badawcze oraz reklamowe. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij na „x” w prawym górnym rogu tej informacji. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce. ×

Dlaczego pozycjonowanie

Pozycjonowaniem (SEO) nazywamy działania mające na celu „wywindowanie” strony internetowej na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania (tak zwanych wynikach organicznych) oraz ułatwienie potencjalnym klientom dotarcia do niej. Według nas jest to najskuteczniejsza forma działań internetowych, a do tego nie jest ona kojarzona z reklamą. Pozycjonowanie ma również ten plus, że trafia do osób które faktycznie poszukują danej usługi lub produktu. Kolejną zaletą jest stosunkowo niski koszt pozycjonowania w stosunków do innych kanałów reklamy internetowej.

Istotną częścią pozycjonowania jest odpowiedni dobór słów kluczowych, co do których będą prowadzone działania. Obecnie wyróżniamy dwa trendy:
– Dla biznesu lokalnego – frazy powiązane z miastem, województwem czy dzielnicą np. restauracja Mokotów, biuro rachunkowe Kraków.
– Dla biznesu o zasięgu krajowym – frazy ogólne np. leasing, dotacje unijne, producent okien

Ważnym jest aby wybrać tylko te frazy, które faktycznie wpisują w wyszukiwarkę nasi potencjalni klienci.

Dzięki odpowiedniemu dobraniu fraz i naszym działaniom, Twoja strona znajdzie się wysoko w wynikach wyszukiwania. Daj szansę swoim Klientom zapoznać się z Twoją ofertą!

pozycjonowanie